Calorii - alergare (1 km/5 min)

Cat slabesti daca alergi 5 km

Conținutul

    Trebuie să arzi 3.

    cat slabesti daca alergi 5 km

    Alergarea unei mile de 12 minute arde aproximativ de calorii - puțin mai mult pentru persoanele în vârstă și puțin mai puțin pentru persoanele mai tinere. Rata pierderilor Dacă utilizați estimarea a de calorii pe milă, va fi nevoie de 35 de mile de jogging pe săptămână - sau 5 mile pe zi - pentru a pierde un kilogram pe săptămână.

    cat slabesti daca alergi 5 km

    Alergând 17,5 mile pe săptămână și pierzând o jumătate de kilogram pe săptămână. Acest nivel de scădere în greutate va apărea numai dacă aportul de calorii pre-alergare a fost suficient pentru a vă susține greutatea și nu adăugați gustări suplimentare după ce începeți exercițiile fizice regulate.

    Puteți pierde chiar și o fracțiune de lire sterline în fiecare săptămână dacă alergați doar o milă sau două pe zi, dar este puțin probabil să vă îndepliniți visul unui corp potrivit, subțire. Cele mai exacte calcule calorice Corpurile mai mari ard mai multe cat slabesti daca alergi 5 km decât corpurile mai mici.

    cat slabesti daca alergi 5 km

    De exemplu, o persoană de de kilograme care rulează o milă de 10 minute arde aproximativ de calorii pe milă, în timp ce o persoană de de kilograme arde aproximativ O persoană de de kilograme arde de calorii pe milă alergând la acest ritm. Dacă sunteți un alergător eficient și îl faceți de ani de zile, este posibil să ardeți mai puține calorii decât un novice dacă mergeți amândoi în același ritm, deoarece corpul dumneavoastră este obișnuit cu activitatea și știe cum să economisească energia.

    În timp, puteți crește distanța și puteți atinge noi obiective. Haina de antrenament Atunci când alegeți haine pentru alergare, trebuie să respectați următoarele reguli: trebuie să fie confortabilă, potrivită pentru vreme, din țesături naturale și respirabile și să nu restricționeze mișcarea. Fetele sunt încurajate să poarte un sutien sport special. Pantofii ar trebui să fie, de asemenea, confortabili.

    Participanții nu au făcut nicio modificare în dieta lor, dar alergarea a contribuit în continuare la reducerea grăsimilor viscerale și subcutanate.