Ce mituri despre slăbit te pot induce în eroare?

Mituri despre slabit

9 MITURI IN CURELE DE SLABIRE

Deși pot avea un sâmbure de adevăr, mare parte sunt, în realitate, mituri fără suport științific, care promovează comportamente nesănătoase în relația cu mâncarea și propriul corp. În realitate, lucrurile sunt mai nuanțate. Însă asta nu înseamnă că ar trebui eliminate complet din alimentație, deoarece sunt esențiale pentru buna funcționare a creierului și absorbția nutrienților. Deși în teorie pare că produsele low-fat sunt mai bune decât cele cu conținut mai mare de grăsime, în practică nu e întotdeauna așa.

De exemplu, chiar dacă lactatele degresate au mai puține calorii față de cele integrale, acestea din urmă au avantajul că oferă senzație mai mare de sațietate.

culori de slăbire pentru televizor suc de lamaie si ghimbir pentru slabit

Adesea, produsele cu conținut redus de grăsimi au alte ingrediente pentru a compensa gustul, cum ar fi zahăr sau sare, iar rezultatul s-ar putea să nu fie tocmai sărac în calorii. Ca să slăbești, redu cantitatea de grăsimi din alimentație și alege preponderent grăsimile polinesaturate și mononesaturate, ca avocado, ulei de măsline, nuci, semințe, somon etc.

10 mituri despre slăbit pe care nu ar trebui să le crezi niciodată

În realitate, nu putem spune despre un aliment că îngrașă sau slăbește pur și simplu, deoarece contează cantitatea și frecvența cu care este consumat. Chiar și un produs caloric, ca de exemplu untul de arahide aprox. O porție de cartofi prăjiți o dată la 2 săptămâni nu o să te îngrașe, dacă în general ai o alimentație echilibrată.

mama singură încercând să piardă în greutate slabire bolo

Nu ai voie să mănânci zahăr Printre primele măsuri pe care le iau cei care vor să slăbească este să elimine dulciurile din dietă. Zahărul a devenit o prezență obișnuită inclusiv în multe mituri despre slabit sărate, ca pâine, sosuri, conserve etc.

cel mai bun brâu de slăbire pagina de slabire

Consumul ridicat de zahăr a mituri despre slabit legat de un risc mai mare de diabet, obezitate și boli cardiovasculare, deci este bine să ai grijă la cât mănânci.

Cantitatea maximă recomandată zilnic mituri despre slabit 38 g 9 lingurițe de zahărîn vergeturi slabit bărbaților și 25 g 6 lingurițe de zahărîn cazul femeilor.

Totuși, o persoană sănătoasă nu are nevoie să excludă de tot zahărul din alimentație nici când vrea să slăbească. Te poți bucura din când în când de prăjitura preferată sau de o bucățică de ciocolată fără probleme. Te îngrași dacă mănânci după ora Mâncatul seara pare a fi un obicei problematic dacă vrei să slăbești, iar mituri despre slabit persoane preferă să renunțe de tot la cină sau cel puțin la a mânca după o anumită oră.

Mituri despre slăbit pe care trebuie să le demontăm pentru a putea avea efecte bune pe termen lung

Există studii care arată că alimentele sunt procesate diferit în funcție de ora la care sunt consumate datorită ritmului circadian. Deși sincronizarea acestuia cu programul de mese are beneficii pentru sănătate, impactul asupra slăbitului nu este semnificativ.

  • 8 mituri despre slăbit | Centrul Medical Superfit
  • One moment, please
  • Slabitul si retentia de apa Ai tot auzit de diete de slabit care te ajuta sa obtii silueta dorita pentru a putea imbraca rochia de seara preferata.
  • Cura de slabire cu drojdie de bere
  • Înainte și după pierderea în greutate a grăsimii burta

Ca idee generală, este bine să mănânci cu ore înainte de somn, iar alimentele consumate să se digere mai ușor. Altfel, dacă mergi la culcare la ora și iei ultima masă la oras-ar putea ca între timp să ți se facă foame și să dai iama prin frigider la miezul nopții.

În practică, o astfel de dietă este greu de respectat pe termen lung, produce frustrare și, în final, eșuează.

  1. Top 5 cele mai frecvente mituri despre dietă şi slăbire
  2. Zeal ajută să piardă în greutate
  3. Missouri tabara de slabire
  4. Slabire sanatoasa 2 saptamani

Vezi 5 motive pentru care nu e bine să ții diete restrictive. O dietă realistă și sănătoasă promovează varietatea alimentelor și poate mituri despre slabit ținută mai mult timp, fără să te simți privat de plăcerea de a mânca.

5 MITURI DESPRE SLĂBIT

Sunt studii care arată beneficiile regimurilor low carb și este adevărat că proteinele oferă un grad ridicat de sațietate, deci ajută la gestionarea apetitului când vrei să slăbești. Însă nu trebuie să-i excluzi din alimentație sau să te temi de ei, ci doar să-i alegi cu grijă.

Mituri despre Slabit I Doctor in nutritie oncologica Diana Artene

Carbohidrații nu sunt toți la fel. E o diferență de calorii și nutrienți dacă vom compara un corn cu ciocolată și un măr, de exemplu. Carbohidrații nerafinați, bogați în fibre sunt importanți pentru sănătate și îi poți servi la mesele tale zilnice: fructe, legume, cartofi, cereale integrale, orez, paste etc.

Fructele au zahăr și trebuie evitate Fructele proaspete au o valoare nutritivă ridicată și sunt o alegere excelentă ca gustare.

Mituri despre slăbit

Pe lângă zahărul prezent în mod natural, ele conțin fibre, apă, vitamine, minerale și antioxidanți, fiind în general destul de sărace în calorii. Desigur, nu trebuie să exagerezi și să consumi 1 kg de banane zilnic, însă le poți include fără griji în alimentație, chiar dacă vrei să scazi în greutate.

Află mai multe despre zahărul din fructe din acest articol. Poți să slăbești eficient cu ceaiuri sau pastile Există multe produse care promit că te scapă de grăsime, că vei avea un abdomen bine definit și o talie de invidiat.

retete de slabit usoare si sanatoase diete foarte eficiente de slabit

Toate astea, într-un timp record, fără vreo implicare din partea ta. Fie că sunt ceaiuri, pastile, batoane sau shake-uri, suplimentele de slăbit nu produc o slăbire sănătoasă, care să dureze în timp, independent de ce mănânci și câtă mișcare faci. Nu au suport științific și pot fi chiar periculoase pentru sănătate.

Ca regulă de bază, moderația este cheia când vrei să slăbești și nu numai.