About the author

Slabeste peste noapte

Conținutul

    Vei slăbi în jur de un kilogram de la o zi la alta, stimulându-ți metabolismul cu shake-uri sățioase, în Programul de o zi.

    Uite cum să slăbeşti dormind! S-a descoperit dieta care te scapă peste noapte de kilogramele în plus 23 martie Share În timpul somnului, metabolismul accelerat duce la arderea caloriilor în plus Deşi e greu de crezut, se pare că acum chiar poţi slăbi fără să faci mare lucru: nu trebuie decât să dormi bine şi să ţii o dietă pe bază de proteine, slabeste peste noapte şi legume.

    Medicul Caroline Apovian, specialist în obezitate în cadrul Boston University School of Medicine, a descoperit că o dietă bogată în proteine are rolul de a accelera metabolismul peste noapte. Specialista susţine că poţi slăbi chiar din prima noapte aproape de grame, iar în următoarele 6 zile poţi da jos până la 4 kilograme.

    Oamenii de ştiinţă au descoperit că rolul somnului în curele de slăbire este foarte important.

    sloganul campaniei de slabire

    Astfel, în 8 ore de somn, organismul secretă mai multă leptină, ceea ce îţi va ţine în frâu pofta de mâncare. Dacă dormi puţin şi ai un somn agitat, corpul tău va secreta mai multă grelină, hormon care îţi va stimula apetitul.

    filtre de slăbire a corpului

    Cum se ţine dieta În prima zi, trebuie să consumi doar apă, sucuri de fructe şi legume, shakeuri cu proteine, care vor accelera metabolismul peste noapte. Pentru un shake proteic ai nevoie de 3 ouă, o banană, fibre solubile fulgi de orz sau de ovăz şi ml lapte.

    grăsimi bune care ard burta grăsime

    În slabeste peste noapte 6 zile nu trebuie decât să adopţi o dietă bogată în proteine, pentru a menţine arderea grăsimilor într-un mod constant. Medicul susţine că în aceste şase zile nu este interzis nici un slabeste peste noapte având, totuşi, grijă la porţiiiar legumele şi fructele sunt permise în cantităţi nelimitate în cazul în care apare senzaţia de foame.

    În cele 6 zile ai voie să mănânci carne slabă de vită, somon, ton, creveţi, piept de pui şi curcan, iaurt grecesc, fructe de pădure, ananas, salată verde, ulei de măsline, măsline, avocado, lapte de vacă, lapte de soia.

    cel mai bun suprimator al apetitului de ardere a grasimilor

    De asemenea, din meniul tău zilnic nu trebuie să lipsească: 2 porţii de cereale integrale, 2 porţii de produse lactate, o porţie de legume bogate în amidon, 4 porţii de grăsimi sănătoase acizi graşi esenţialei Omega3 şi Omega6.