Dieta fix la fix: slăbești între 1,400 – 2,000 de calorii pe zi

Retete pt dieta fix la fix

retete pt dieta fix la fix

Gustare — 12 caju. Masa de prânz — 1sandwish cu feta și spanac, salată cu 1 lingură de dressing fără grăsime. Gustare — 1 pahar de smoothie. Cină — friptură de somon cu unt și orez cu sparanghel. Desert — 1 mini cupă de unt de arahide. Gustare — 2 căni de suc de legume cu conținut scăzut de sare. Masa de prânz — friptură de orice tip de carne, 1 măr mediu. Cină — pui cu salată din broccoli crud.

retete pt dieta fix la fix

Desert — 7 jeleuri. Gustare — 7 migdale acoperite cu ciocolată. Masa de prânz — pui la grătar, salată Cezar cu 1 lingură de dressing fără grăsime. Cină — pește prăjit.

Dieta Fix la Fix – Meniu săptămânal – slăbești 10 kg în 4 săptămâni

Desert — 1 cană de struguri fără semințe congelate sau proaspete. Gustare — tofu. Masa de prânz — carne de pui, măsline.

retete pt dieta fix la fix

Gustare — 2 căni de căpșuni. Cină — friptură de miel cu rozmarin.

One moment, please

Desert — creckers de orez. Gustare — iaurt cu conținut scăzut de grăsimi. Masa de retete pt dieta fix la fix — carne de vită cu piper, 1 salată cu 1 lingură dressing fără grăsime. Gustare — o bară de ciocolată.

Cină — ardei umpluți cu salată. Gustare: mere, 6 biscuiți. Prânz — friptură cu o salată verde mare.

retete pt dieta fix la fix

Gustare — bară de ciocolată. Cină — amestec de tofu prăjit cu morcovi, broccoli și ½ cană de orez brun.

Articole recomandate din categoria Diete sanatoase

Gustare: 15 chips-uri tortilla. Gustare — ½ cană de iaurt fără grăsimi.

retete pt dieta fix la fix

Cină — chiftele de curcan, iaurt simplu, salată și roșii. Gustare: ½ grapefruit sau 1 măr mic. Prânz — caserolă de cartofi și ½ cană de spanac sau coaste de miel prăjite cu ulei de măsline și rozmarin, alături de ½ farfurie de pilaf de orez și o salată mixtă.

Gustare — 2 căni de struguri sau 1 sandwich. Cină — pizza și o salată verde. Avantaje și dezavantaje Pro-uri Dieta fix la fix este flexibilă.

Retete dieta fix la fix Instrumente de sănătate

Nu există tipuri de alimente interzise. De fapt, chiar și unele dintre cele mai rele alimente sunt permise în porții mici. Astfel, cei ce urmează dieta, pot mânca ocazional fast-food, bomboane și ciocolate, slănină și carne roșie.

Acest lucru este atrăgător pentru cei care nu sunt pregătiți să renunțe la mâncarea lor preferată — fapt din care reiese al doilea punct pro. Nu trebuie să renunțați la mâncarea preferată. Cruise crede că nu există alimente rele, ci doar porții mari.

„Efectul psihologic pe care îl are dieta asta mi se pare cel mai mare câştig”

Urmând această metodologie, dieta de 3 ore este destul de convenabilă. Țineți cont de faptul incontestabil că caloriile sunt cele care determină creșterea în greutate și stabiliți limite stricte de calorii pentru fiecare masă și gustare. Planul alimentar încurajează, de asemenea, consumul unor mâncăruri echilibrate de carbohidrați, proteine, grăsimi, fructe și legume. Controlul porțiilor este un ajutor dietetic util în viața de zi cu zi.

Contra Mulți experți nu sunt de acord că porțiile obișnuite, mici, se transpun în mod obligatoriu în pierderea în greutate. Un pericol este că alimentația frecventă implicată în dieta fix la fix poate oferi oportunitatea de abuz, mai ales dacă aveți probleme de supraalimentare.

Dacă dimensiunile porțiunilor nu sunt controlate, alimentația din 3 în 3 ore vă poate determina să creșteți în greutate. În mod similar, dacă luptați cu dependența de anumite alimente, cum ar fi zahărul, această dietă nu este concepută pentru a vă ajuta să depășiți dependența.

Deși consideră că nu există alimente rele, unele cercetări sugerează că alimentele extrem de procesate pot duce la creșterea în greutate pe termen lung. Totuși, pentru mulți retete pt dieta fix la fix, o dietă ca aceasta este mult mai abordabilă decât cea care restricționează brusc mâncarea sau necesită schimbări dramatice.

Micul dejun: omeltă cu două ouă și salată de crudități Dieta fix la fix- meniu mic dejun Prânz: g paste cu sos de roșii și usturoi, g legume fierte sau crude, o banană Cină: 50 g orez, varză crudă asezonată cu două linguriţe ulei de măsline şi un măr Varianta 2 de meniu în dieta fix la fix La micul dejun: g iaurt, 50 g biscuiţi din cereale, 50 g fructe Dieta fix la fix- varianta meniu Prânz: 50 g paste cu dovlecei, g piept de pui la grătar, g salată de crudităţi asezonate cu o linguriţă de ulei de măsline, o felie de pâine integrală şi un măr Cină: g peşte la grătar cu 20 g măsline verzi, g legume crude cu două linguriţe de ulei de măsline şi o portocală Varianta 3 de meniu Mic dejun — 2 ouă fierte, un ardei capia, un cub de brânză, o felie de pâine integrală sau 2 crackers integrale Prânz: Supă cremă de legume, g salată de crudități cu 1 linguriță de ulei de măsline, un fruct. Cină: g peşte la grătar, o felie pâine integrală, g conopidă fiartă cu o linguriţă de ulei de măsline, un pahar de retete pt dieta fix la fix alb Dieta fix la fix- meniu cină Gustările Gustările care se iau la ore fixe- respectiv la ora 10 și ora 16 sunt foarte importante în această dietă și ele, teoretic, pot include orice, chiar și o prăjitură. Cu toate acestea, pentru rezultate optime, este bine să alegem gustări sănătoase precum nuci, migdale atenție la cantitate, sunt bogate în caloriifructe proaspete, legume proaspete.

O altă problemă este că acest regim de slăbit nu abordează necesitatea exercițiului fizic, ba chiar îl ignoră. Exercițiile fizice sunt esențiale pentru sănătatea generală, precum și pentru slăbirea sănătoasă. Dacă aveți diabet, consultați medicul sau dieteticianul înainte de a vă schimba programul de alimentație. Este posibil să prezentați riscul de hipoglicemie dacă nu faceți unele ajustări în planul vostru de tratament.

Dieta necesită modificări ale stilului de viață. Realitatea este că mulți oameni nu au timp să mănânce la fiecare trei ore. Trebuie să repartizați în mod constant mâncarea și gustările și să le luați peste tot cu voi. De asemenea, unii oameni mănâncă cina târziu.

Asfel, dieta fix la fix pur și simplu nu se poate încadra în anumite moduri de viață, mai ales că unor oameni s-ar putea să nu le fie foame atât de des.