Diete vegetariene

Diete vegetariene. Vegetarian cu diabet: cum iti planifici mesele?

Acest articol trece în revistă 6 variante ale dietei vegetariene, inclusiv ce alimente să includă și să evite în fiecare. De asemenea, explorează câteva motive obișnuite pentru care oamenii aleg o dietă vegetariană. Bazat pe dovezi Bazat pe dovezi Acest articol se bazează pe dovezi științifice, scrise diete vegetariene experți și verificate de către experți.

Ne uităm la ambele părți ale argumentului și ne străduim să fim obiectivi, imparțiali și sinceri. Dietele vegetariene au crescut în popularitate, în special în ultimii ani.

Vegetarian cu diabet: cum iti planifici mesele?

Oamenii consideră adesea acest mod de a mânca - subliniind alimentele vegetale în locul produselor de origine animală - ca parte a mișcării bazate pe plante. Există multe motive pentru care mai mulți oameni aleg o dietă vegetariană și mai multe variante de abordare a diete vegetariene mod de a mânca. De ce să urmezi o dietă vegetariană? Există trei motive principale pentru care cineva ar putea alege să urmeze o variantă a unui vegetarian sau dietă pe bază de plante.

Sucuri de fructe mere, portocale, grapefruit, etc ; Cereale procesate: cereale, pâine albă, biscuiți, covrigi, clătite, vafe, orez alb, paste făinoase; Cartofi: prăjiți, fierți, copți, chipsuri; Băuturi carbogazoase cu zahăr adăugat; Dulciuri, prăjituri. Efectul global asupra mortalității O analiză detaliată care a inclus 5 studii de anvergură a relevat efectele dietei vegetariene asupra mortalității. În cazul diferitelor maladii neoplazice colon, stomac, sân, ș.

Acestea sunt legate de sănătatea personală și publică, de mediu și de animalele crescute pentru hrană. Sugestii pentru tine: Cele mai bune 19 alimente pentru a îmbunătăți digestia Studiile au constatat că produsele de origine animală, în special cele produse în operațiuni de hrănire concentrată la scară largă CAFOsunt susceptibile să conțină substanțe nedorite, precum antibiotice. Cercetările sugerează că utilizarea antibioticelor în hrana animalelor poate duce la dezvoltarea bacteriilor rezistente la antibiotice la om.

Cercetările au arătat, de asemenea, beneficiile individuale pentru sănătate ale unor diete vegetariene bine planificate și adecvate din punct de vedere nutrițional. Acestea pot susține pierderea în greutate și vă pot diete vegetariene să reduceți riscul de obezitate și boli cronice, cum ar fi diabetul de tip 2, bolile de inimă și cancerul.

Din punct de vedere al mediului, mulți oameni aleg să nu sprijine agricultura animală industrializată datorită impactului negativ asupra solului, apei și aerului. Sugestii pentru tine: Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate De exemplu, gunoiul de grajd și scurgerile de substanțe nutritive din CAFO pot contamina apele subterane.

Acest lucru se poate îndrepta spre ocean și poate contribui la dezvoltarea zonelor moarte, zone din ocean în care cea mai mare parte a vieții a dispărut din cauza lipsei de oxigen. Mai mult, CAFO-urile și animalele ținute acolo generează gaze cu efect de seră, inclusiv metan, oxid de azot și dioxid de carbon. Diete vegetariene contribuie la schimbările climatice globale.

Dieta vegetariană

Unii oameni aleg o dietă vegetariană ca modalitate de a sprijini bunăstarea animalelor și de a se alinia la etica lor personală. CAFO adăpostește populații mari de animale, adesea ambalate strâns în condiții nesănătoase și sacrificate pentru hrană după o diete vegetariene durată de viață. Oamenii au, de asemenea, preocupări etice cu industria produselor lactate, inclusiv luarea de lapte de la vaci care tocmai au născut și separarea lor de viței la scurt timp după naștere. Sugestii pentru tine: 6 moduri populare de a face postul intermitent Unii oameni pot găsi că o dietă vegetariană este mai rentabilă pentru gospodăria lor sau pot prefera pur și simplu gustul alimentelor vegetale în locul anumitor produse derivate din animale.

Numeroasele variante ale unei diete vegetariene vă permit să alegeți o modalitate de a mânca care se aliniază cel mai bine cu etica și obiectivele dvs.

Diferite variații ale dietei se pot alinia mai bine obiectivelor și eticii personale. Dieta lacto-ovo vegetariană Unii oameni cred că o dietă lacto-ovo-vegetariană este cea mai tradițională dietă vegetariană.

În această diete vegetariene, nu ați mânca carne sau pește, dar ați include în dieta dvs. Doar mamiferele, precum vacile și oamenii, pot produce lapte.

CE SPUN STUDIILE: despre dieta vegetariană

Urmarea unei diete lacto-ovo-vegetariene înseamnă includerea ouălor, laptelui, brânzeturilor, untului, iaurtului, smântânei, înghețatei și a altor produse lactate din dieta dvs. Unii oameni au motive religioase sau culturale pentru alegerea acestei variații. De exemplu, persoanele care respectă hinduismul și budismul pot urma o dietă lacto-ovo-vegetariană. Această variație include produse lactate, cum ar fi laptele de vacă și alimentele făcute cu el.

Acestea pot include brânză, unt, smântână, iaurt și înghețată.

diete vegetariene cum să mă ajuți să slăbesc

Sugestii pentru tine: 6 beneficii pentru sănătate bazate pe știință de a mânca vegan Exclude toate carnea, cum ar fi carnea de vită, porc, pui și pește. De asemenea, exclude ouăle. Ca și în cazul dietei lacto-ovo-vegetariene, oamenii pot avea motive religioase sau culturale pentru a urma o dietă lacto-vegetariană.

Cei mai mulți evită de asemenea și mierea de albine.

Această variație este frecventă în rândul persoanelor care urmează jainismul, hinduismul și budismul. În plus față de excluderea cărnii și a peștelui, o dietă ovo-vegetariană exclude toate produsele lactate și alimentele făcute folosindu-le, cum ar fi laptele de vacă, brânza, untul, smântâna, iaurtul și înghețata.

diete vegetariene biscuiti keto cu ciocolata

Cu toate acestea, cineva care urmează o dietă ovo-vegetariană ar include ouă și feluri de mâncare cu ouă, cum ar fi omletele, ouăle fierte și omletele. De asemenea, pot folosi ouă la coacere, cum ar fi brioșele, prăjiturile și pâinea.

Acesta subliniază beneficiile alimentelor pe bază de plante, permițând în același timp cantități mici de produse de origine animală. Este nevoie de diete vegetariene abordare axată în principal pe plante pentru a mânca, dar include unele carne și alte produse de origine animală, cum ar fi ouăle și lactatele, cu măsură.

diete vegetariene am slabit cu dieta disociata 3 3 3

Principiile principale ale unei diete flexitare includ consumul majoritar de alimente vegetale întregi, obținerea celor mai multe proteine din plante în loc de animale, limitarea adaosului de zahăr și a alimentelor procesate, dacă este posibil, și încorporarea ocazională a cărnii și a produselor de origine animală. Din punct de vedere tehnic, un dieta 5 kg pe saptamana nu ar fi considerat vegetarian deoarece mănâncă uneori cantități mici de carne.

Depinde de individ să proiecteze dieta pentru a se potrivi stilului lor de viață. Dieta pescatariană O dietă pescatariană este o dietă pe bază de plante care include pești. În diete vegetariene ce cineva care urmează o dietă pescatariană va consuma alimente pe bază diete vegetariene pește, cum ar fi tonul, halibutul, somonul sau sushi, în mod obișnuit vor evita alte carne, cum ar fi carnea de vită, puiul diete vegetariene href="http://agp-invest.ro/1042-dieta-suco-detox-comprar.php">dieta suco detox comprar carnea de porc.

6 tipuri de diete vegetariene

Dacă o dietă pescatariană include produse lactate și ouă tinde să varieze de la persoană la persoană. O dietă pescatariană oferă avantajul de a obține acizi grași omega-3 sănătoși din pește și fructe de mare.

Veganiese dieet - Volledige beginnersgids + maaltydplan

Acestea pot lipsi altfel în anumite diete vegetariene. O dietă pescatariană poate include produse lactate și ouă, dar acest lucru depinde de preferințele personale.

diete vegetariene arderea grasimilor de pe burta

Dieta vegana A dieta vegana exclude toate produsele de origine animală, inclusiv toate carnea și peștele, produsele lactate și ouăle. Unele persoane care urmează o dietă vegană aleg, de asemenea, să excludă mierea, deoarece este produsă de albine. Sugestii pentru tine: Micronutrienți: tipuri, funcții, beneficii și multe altele Etica este un motiv major pentru care unii oameni aleg o dietă vegană.

O dietă vegană se bazează diete vegetariene pe alimente vegetale. Aceasta include fructe, legume, cereale, nuci, semințe și leguminoase, inclusiv fasole, mazăre și linte. O dietă vegană poate include alternative pe bază de plante la produsele animale tradiționale, cum ar fi lapte și produse lactate pe bază de plante, înlocuitori de ouă pe bază de plante și înlocuitori de carne pe bază de plante, cum ar fi tofu, tempeh, seitan și jackfruit.

Mă întreb Ce este Veganismul? Veganismul, sau veganismul, mai mult decât o dietă, este o filozofie și un stil de viață care încearcă să excludă toate formele de exploatare și persecuție a animalelor pentru hrană, îmbrăcăminte sau orice alt scop. Ce este vegetarianismul?

O altă distincție a dietei vegane este că tinde să se extindă dincolo de alegerile alimentare și în viața de zi cu zi a unei persoane. De exemplu, cineva care urmează o dietă vegană poate evita achiziționarea de produse de consum - cum ar fi produse cosmetice, îmbrăcăminte și încălțăminte - care utilizează ingrediente derivate din animale sau care au fost testate pe animale.

Dietele vegane tind să aibă un conținut scăzut de nutrienți. Din acest motiv, furnizorii de asistență medicală recomandă adesea veganilor să ia anumite suplimente de vitamine și minerale, diete vegetariene vitamina B12, fier, grăsimi omega-3, zinc și multe altele.

Veganismul se extinde de obicei dincolo diete vegetariene farfurie, excluzând produsele diete vegetariene consum care utilizează ingrediente animale sau sunt testate pe animale.

diete vegetariene colonic poate să vă piardă în greutate

Cum să alegi o dietă vegetariană Atunci când alegeți ce variantă de dietă vegetariană este potrivită pentru dvs. Sugestii pentru tine: Tipuri de grăsime din burtă: Ce sunt și diete vegetariene să slăbească grăsimea din burtă Mai mult, luarea în considerare a variației care se aliniază cel mai bine cu valorile și obiectivele personale este un factor important atunci când se determină cât de durabilă va fi pentru dvs.

Dacă un mod de a mânca nu este realist diete vegetariene stilul tău de viață și diete vegetariene se aliniază la ceea ce este important pentru tine, va fi mult mai greu de susținut. Ce este frumos la toate tipurile de diete vegetariene este că puteți experimenta diferite variante și vă puteți ajusta în consecință până când veți găsi o potrivire potrivită pentru dvs.

Cel mai bun pentru dvs. Diete vegetariene pe bază de plante pot diete diete vegetariene sănătatea, ajuta la protejarea mediului și pot sprijini bunăstarea animalelor. Variațiile unei diete vegetariene exclud carnea, dar pot include ouă, pește, produse lactate sau o combinație a acestora.

diete vegetariene dieta rapida de slabit cu smoothie

O dietă flexitară se concentrează pe alimentele vegetale, dar include cantități mici de produse de origine animală, inclusiv carne. Sugestii pentru diete vegetariene 6 beneficii pentru sănătate ale consumului de suplimente de colagen O dietă vegană nu include deloc produse de origine animală, iar aceasta se extinde dincolo de alimente în stilul de viață de zi diete vegetariene zi și în alegerile consumatorilor. Alegerea unei diete vegetariene poate oferi numeroase beneficii de sănătate și etice.

Cea mai bună dietă pentru dvs. Ultima actualizare la 11 noiembrie și ultima examinare de către un expert la 9 septembrie