Acest program de sărit coarda te va aduce într-o formă de invidiat!

Program de sarit coarda pentru slabit, PROGRAM DE SLĂBIRE CU AJUTORUL SĂRITULUI CORZII

Antrenament de sarit coarda – benefic pentru sanatate, eficient pentru slabit

Știați că 15 minute de sărit coarda sunt egale cu 30 de minute de alergare? Luați-vă rapid încălțămintea sport!

program de sarit coarda pentru slabit

Coarda de sărit vă așteaptă! Ați ales să investiți într-o coardă de sărit? Ați avut dreptate!

program de sarit coarda pentru slabit

Acest exercițiu simplu și complet este formidabil pentru a pierde în greutate. Veți obține 15 minute de sărit coarda pe sesiune.

O sa incerc si eu pastilele acestea 0 daniela pe 27 Mar Buna, eu am incercat anastasia valter shape si am slabit 7 kg intr-o luna. Sunt foarte bune si sunt singurele care au dat rezultate pentru ca am mai incercat pastile de slabit si in trecut fara rezultat. Oricum eu nu am loc sa sar coarda in casa!

Repetați aceste exerciții de 3 ori pe săptămână ideal ar fi dimineața. Completați-le cu o activitate de întărire a mușchilor pentru a optimiza rezultatele de exemplu: antrenamente în sala de forță sau clase pentru antrenarea mușchilor coapsei, abdominali și fesieri.

program de sarit coarda pentru slabit

Purtați o pereche bună de încălțăminte de fitness: este obligatoriu pentru a absorbi șocul și pentru a evita accidentările! Nu uitați să vă hidratați bine!

SARITUL CORZII ⋆ PENTRU ABDOMEN SI SLABIT

Pentru debutanți, mânerele ar trebui să ajungă la nivelul umărului. Umerii trebuie să fie lejeri!

Pentru începători, va fi, odată stăpânit, unul dintre exercițiile pilot de practică. Pentru practicanții mai program de sarit coarda pentru slabit, acesta poate fi folosit ca exercițiu de încălzire și ca exercițiu de recuperare între două serii. Când frânghia trece peste cap, aterizați pe piciorul stâng, aruncând ușor piciorul drept spre exterior.

program de sarit coarda pentru slabit

Apoi săriți peste coardă cu piciorul drept, cu un salt ușor în timp ce piciorul stâng este în exterior. Alternați picioarele, aterizând de fiecare dată pe vârful piciorului și făcând un salt mic. Rezumând, săriți și aterizați pe piciorul stâng, apoi săriți și aterizați pe piciorul drept.

În decursul celor 30 de secunde de efort: începeți cu 10 secunde de pas de relaxare și apoi continuați cu 10 secunde cu genunchii la piept alternați genunchiul drept cu cel stângfinalizați în cele din urmă cu 10 secunde de sărituri ducând călcâiele la șezut.

Repetați exercițiul prin rotirea bazinului spre stânga.

Sărirea te face să slăbești

În decursul celor 30 de secunde de efort: începeți cu 15 secunde de full twister, apoi continuați cu 15 secunde pas de cursă în acest caz, ridicați ambii genunchii la nivelul taliei, la fiecare săritură. La acest exercițiu, ridicați ambii genunchi la nivelul taliei, la fiecare săritură. În decursul celor 30 de secunde de efort, începeți cu 10 secunde de pas de alergare, apoi continuați cu 10 secunde pas de relaxare aterizare pe piciorul stâng, apoi săritură și aterizare pe piciorul dreptterminați cu program de sarit coarda pentru slabit secunde de forfecări săriți cu piciorul drept în fața primului salt, apoi inversați poziția și săriți cu piciorul stâng în față.

Prin urmare, coarda de sărit este un accesoriu bun de fitness pentru a vă pune în formă. Într-un timp cât mai scurt, ardeți maximum de calorii!

Ați încercat deja?